Romania a devenit scena unui mediu antreprenorial recunoscut la nivel european. Astfel ca cererea pentru spatii in care sa poti amenaja un birou este si ea in crestere fata de anii trecuti.
Primul pas in cautarea unui spatiu care sa corespunda nevoilor afacerii si a angajatilor, este selectarea unui set de oferte. Ofertele in ceea ce priveste inchirierea unor asemenea spatii le gasesti atat pe site-uri pentru inchirieri birouri Ploiesti cat si la agentiile imobiliare din oras.
Pentru a face alegerea corecta atat in ceea ce priveste zona unde este amplasata cladirea, cat si spatiul si celelalte lucruri complementare, trebuie sa ai in vedere cel putin cele 5 lucruri despre care vom discuta mai jos.
1. Accesibilitatea locatiei
Chiar daca biroul perfect pare a fi cel mai aproape de casa, sau cel de la etajul zece al unui turn din sticla cu o priveliste minunata, daca nu tine cont de resursele si necesitatile de care ai nevoie, nu este alegerea potrivita.
Zona in care este inchiriat spatiul trebuie sa corespunda targetului specific business-ului tau. Atat angajatii cat si partenerii sau clientii trebuie sa ajunga usor la sediu si sa aiba la indemana solutii de transport sau facilitati precum parcare si paza.
2. Analizarea spatiului de care ai nevoie
Pentru a stabili daca ai nevoie de un spatiu mai mic sau mai mare primul pas tine de analiza structurii organizatiei, de departamente si modul de interactiune si relationare intre angajati. Pentru a calcula spatiul de birouri de care ai nevoie trebuie sa ai in vedere standardele pentru nevoia de spatiu specifica:
- 8-20 mp pentru un spatiu de birouri dedicate unei singure persoane;
- 6-10 mp / persoana pentru un spatiu de birouri in care se afla un grup de mai multe persoane;
- 4-8 mp/ persoana pentru un spatiu de tip open space;
La acestea se adauga circa 20 – 30% din spatiu care va fi dedicat spatiilor comune precum sali de sedinta, receptie, bucatarie, bai si spatii de circulatie.
3. Prezenta suficientelor locuri de parcare
Se recomanda studierea spatiilor de parcare inainte de a lua o decizie, mai ales daca angajatii se bazeaza pe masina pentru a veni la birou. Evitati zonele in care parcarea este dificila sau prea costisitoare, care va deveni in scurt timp un inconvenient major atat pentru angajati cat si pentru clienti.
4. Setarea unui buget fix
In ceea ce priveste costurile unui spatiu de birouri inchiriat, atunci cand pornesti in cautarea acestuia nu trebuie sa tii cont doar de chiria lunara. Pe langa aceasta trebuie sa pui la socoteala si intretinerea, utilitatile si costurile cu personalul care au grija de curatarea spatiului. Deci chiria este doar o componenta. Celelalte costuri pot fi cel putin la fel de mari si este important sa fie cunoscute inainte de semnarea contractului.
5. Lumina naturala si calitatea aerului
In functie de cladire, dar si de amenajare, distanta dintre centrul cladirii si fatada nu ar trebui sa depaseasca 7-8 m. De asemenea, arhitectura generala a iluminatului poate contribui la reducerea cu 27% a incidentei durerilor de cap. Tocmai din acest motiv, cantitatea cat mai mare de lumina naturala are un efect direct asupra productivitatii si calitatii.
Daca tii cont de aceste 5 lucruri atunci cand incepi cautarea pe site-uri pentru inchirieri birouri Ploiesti ai sanse foarte mari sa gasesti spatiul potrivit de unul singur. In cazul in care nu te descurci sau ai nevoie de o echipa profesionista pentru a face cea mai buna alegere, apeleaza cu incredere la agentia de imobiliare Royal Imob.