Indiferent de specificul firmei, un mediu de lucru curat si igienizat este benefic atat pentru sanatatea angajatilor cat si pentru eficienta in activitatea pe care acestia o desfasoara. Un angajat sanatos intr-un mediu de lucru curat, ordonat si igienizat este cheia succesului oricarei firme.
Curatenia, daca este facuta regulat, in fiecare zi cum este si normal, se poate intretine extrem de usor mai ales in cazul firmelor mici unde poate ca nici nu este nevoie de angajati in plus sau echipe de curatenie.
Pe langa asta, este musai ca produsele si accesoriile folosite pentru mentinerea curateniei sa fie bune calitativ pentru a asigura o curatenie de buna calitate si fara riscuri.
Pe site-ul celor de la sanito.ro puteti gasii toate produsele necesare intretinerii curateniei intr-o firma si nu numai, la cel mai bun raport pret/calitate, fiind printre cele mai bune magazin online din acest domeniu. Tot ceea ce este nevoie de la detergenti profesionali, sapunuri dezinfectante, pubele, cosuri de gunoi, produse din hartie si asa mai departe.
Orice angajator care se respecta, isi respecta firma si angajatii, va asigura acest lucru pur si simplu din respect. Dar exista si situatii in care destul de multi angajati lucreaza in conditii mizere, inclusiv la birou, unde se presupune ca totul ar trebui sa fie luna deoarece nu sunt surse mari care sa poata produce pagube. In ceea ce priveste curatenia, aceasta trebuie sa fie printre principalele prioritati deoarece nimanui nu ii va conveni sa lucreze intr-un spatiu insalubru plin de praf si mucegai si asa mai departe.
Pe langa nevoie angajatilor de zi cu zi nu ar strica nici daca firma ar dispune de cosuri gunoi colectare selectiva, pentru a putea recilca tot ce este de aruncat acesta fiind primul pas pentru protejarea mediului inconjurator deja destul de bolnav.
Sa nu uitam de prima impresie cand vin la un interviu oameni care doresc sa se angajeze in firma dumneavoastra. Majoritatea oamenilor cauta sa lucreze in medii cat mai curate si linistite alaturi de oameni profesionisti. Pe langa posibilii angajati sa nu uitam nici de clienti sau colaboratori deoarece si pentru acestia este foarte important primul impact inainte de a se arunca la cheltuieli sau investitii.
Inca un lucru foarte important In primul rand, este ilegal sa iti ti angajatii in mizerie deoarece intr-un spatiu insalubru se pot contacta diferiti microbi si boli si cred ca nici unei firme nu ii cade bine sa fie data in judecata din cauza unei boli luate din sediul acesteia. In al doilea rand mai presus de orice este vorba de respectul tau fata de angajatii care iti tin firma pe linia de plutire. Este un lucru destul de frustrant cum foarte multi asa zisi sefi isi bat joc de angajati fara sa tina cont ca daca nu ar exista acei oameni, firma lor, s-ar duce de rapa dar acesta este un subiect destul de delicat.
Respectul fata de angajati este egal cu respectul fata de tine si firma pe care o conduci. Daca nu exista respect fata de acestia automat task-urile nu vor fi indeplinite asa cum trebuie ceea ce inseamna ca serviciile prestate de firma vor fi de o calitate slaba iar clientii si colaboratorii vor intarzia sa apara