Site icon AndreiCenuşă.ro

Zoso.ro sau cum să te indexezi în Google pe alt brand

Indexare cu japca in Google

Cred că mulţi dintre voi îl citiţi pe zoso şi recunosc şi eu o făceam în trecut destul de des. Respectam modul în care scria, însă ca orice alt om care se vinde pe bani s-a transformat.

Probabil ştie câte ceva despre SEO şi de aceea majoritatea articolelor scrise de către el în momentul de faţă sunt ţintite spre a se indexa în Google. De ce ar dori să se indexeze în Google pe prima pagină pe anumite articole? Pe o parte dintre articole îl înţeleg, vede toată lumea că are acele linkuri spre profitshare şi face bani din afiliere, e clar. Mai mult decât atât cu cât ai mai multe articole indexate pe prima pagină în Google primeşti trafic şi astfel eşti văzut mai bine şi ai o autoritate a domeniului mai mare.

Toate ca toate, dar de ce ai dori să te indexezi pe alt brand? Adică ce scop meschin să ai să doreşti să fii primul în faţa brandului altui om, dacă ai un parteneriat sau o legătură cu ei înţeleg, dar altfel de ce?

Ştim cu toţii ce s-a întâmplat cu cei de la Namebox şi atacul cibernetic ce a făcut foarte multă lume să piardă site-urile şi blogurile care erau găzduite la ei datorită faptului că s-au pierdut şi backupurile. Eu aveam 4 bloguri la ei şi am pierdut tot de pe ele.

Zoso, fiind pe subiect, a scris despre acest eveniment pentru a defăima acea firmă şi pe bună credinţă are sens. Fiind român, îi place să vorbească de rău diferite firme şi persoane, însă nu este un lucru cu care mi-aş dori să ies în evidenţă să fiu în locul lui. După cum poţi vedea, zoso este clasat pe locul 3 şi 4 în Google pe cuvântul cheie Namebox.

Astfel, a ieşit în evidenţă cu articolul în care a scris despre acel eveniment.

După care a mai făcut un articol în care vorbea despre 3 tipuri de mizerabili la faza cu Namebox.ro printre care se enumeră şi numele meu. În acel articol scrie despre câteva persoane ce i-au preluat articolul şi despre mine care am făcut reclamă firmei la care lucrez pe serviciul de găzduire în grupul adresat persoanelor ce au pierdut site-urile în urma evenimentului de la Namebox.

Bineinţeles, a ţintit să se indexeze în Google şi pe numele meu şi a celor persoane pe care le-a menţionat pentru a ne face rău, iar când cineva ne caută numele în Google să fim enumeraţi printre cele 3 tipuri de mizerabili la faza cu Namebox.ro.

În acel grup mai multe persoane au cerut o recomandare pentru o altă firmă de găzduire bună la care să nu aibă parte de alte evenimente şi le-am recomandat firma la care lucrez şi firma la care am eu şi clienţi de-ai mei găzduire de foarte mult timp. Mai mult decât atât zoso s-a gândit să scoată faza din context şi să mă scoată vinovat, ba mai mult mă şi jigneşte după cum poţi vedea mai jos, de parcă i-am luat mămăliga de la gură.

Căutând pe internet informaţii despre Zoso şi având diverse discuţii cu anumiţi oameni, am aflat că nu sunt un caz izolat. Individul a avut nenumărate cazuri în care a jignit şi a pus în situaţii penibile anumite persoane doar pentru a ieşi în evidenţă cu modul său de a scrie. Chiar şi Lorand Soares Szasz a avut probleme cu el în trecut după cum poţi vedea din acest articol, dar se pare că nu s-a schimbat nimic de atunci.

Făcând puţină cercetare, am mai găsit un articol în care se vorbeşte despre „Zoso, celebru hater din online, se face de râs aruncând cu noroi în Antena 3„. Oare unde se opresc atacurile acestui individ?

Se pare că noul tip de blogging pentru Zoso este hateringul sau bârfa, încadrându-se în categoria de român veritabil. Aşa că feriţi-vă să-i staţi în cale poate scrie un articol despre voi şi pune şi un link de profitshare în acea aberaţie.

Dacă şi tu ai avut probleme cu Zoso te invit să-mi laşi un comentariu să vadă mai multă lume.

Comentează cu Facebook
Exit mobile version