În era telefoanelor smart şi tabletelor, pare că publicitatea digitală preia conducerea. Apar agenţii de publicitate online constant, iar afacerile apelează tot mai mult la acest tip de publicitate.
Cu toate acestea, contrar la ceea ce mulţi cred, publicitatea outdoor este la fel de populară ca întotdeaună şi va continua să fie. Publicitatea outdoor permite consumatorilor să creeze o conexiune mentală cu brandul pe care îl văd în persoană, cu acelaşi brand pe care îl văd online.
Una dintre firmele care se evidenţiază în Suceava pe acest tip de publicitate, sunt cei de la Alex Design, ce pot fi găsiţi pe www.tot-design.ro. Aceştia se ocupă de producţie publicitară şi servicii publicitare de peste 15 ani.
În portofoliul acestora putem găsi litere volumetrice, casete luminoase, totemuri, colantări şi inscripţionări auto, colantări cu reflectorizant, colantări cu folii solare, colantări şi inscripţionări vitrine, imitaţii de sticlă sablată, stickere şi afişe de perete, bannere şi panouri, căpriţe stradale, copertine, corturi şi standuri expoziţionale, placări cu BOND, amenajări complete, confecţii plexic, signalectică, dar şi personalizări textile.
Având în vedere numărul de proiecte şi diversitatea de proiecte în publicitatea tradiţională pe care o au cei de la Alex Design putem vedea că acest tip de publicitate nu a murit şi că va continua să aibă succes întotdeauna.
Publicitatea tradiţională este un element necesar pentru fiecare afacere şi poate fi folosită pentru diverse scopuri incluzând: ajutarea clientului să găsească afacerea, creşterea vânzărilor şi recunoaşterea brandului, ţintirea unei audienţe mari şi clienţi la care ajungi mai greu, dar şi încurajarea oamenilor pentru acţionare. Publicitatea tradiţională cuprinde o varitate de diferite semne, precum billboarduri, semne exterioare, căpriţe stradale, colantări vehicule şi multe altele.
Unele dintre cele mai importante tipuri de semne sunt semnele exterioare. Ai văzut vreodată o afacere care nu are banner sau semn pe exteriorul clădirii lor? Dacă ai văzut, era vreo maşină parcată în afara clădirii sau clienţi în clădire? Probabil că nu. Acesta este exemplul principal al necesităţii folosirii publicităţii outdoor. Fără semne exterioare, clienţii potenţiali nici nu se vor uita la afacerea ta, fiindcă nu ştiu ce faci şi acest lucru va duce la scăderea vânzărilor.
Semnele exterioare sunt de asemenea eficiente în ajutarea clienţilor să-ţi găsească afacerea mai repede. Folosirea publicităţii outdoor este un factor important în determinarea succesului unei afaceri. Chiar dacă afacerea ta are succes pe internet, nu va avea şanse în viaţa reală dacă nu ai semne exterioare care să îţi promoveze brandul.
Deşi pare că lumea este controlată de publicitatea digitală, publicitatea tradiţională este încă o necesittate pentru ca afacerea ta să aibă succes. Publicitatea outdoor vor fi întotdeauna o opţiune populară chiar şi într-o lume tehnologic avansată.