Lucrurile care nu ne atrag, nu le băgăm în seamă. Atunci când vine vorba de un magazin, ignorarea sa din cauza aspectului atât exterior, cât și interior, are impact direct asupra scăderii vânzărilor.
Deși nu ar trebui judecat un magazin neaparat după aspect, exact asta fac cumpărătorii înainte de a decide să intre într-un magazin. Există multe magazine cărora aspectul lor nu le face o favoare, ci o defavoare. Din acest motiv, retailerii trebuie să înțeleagă că trebuie să creeze imaginea unui magazin primitor.
Crearea unui exterior care te invită să intri
Primul lucru pe care trebuie să-l facă este să creeze un exterior atrăgător, întrucât acesta este primul pas către direcționarea traficului în interiorul magazinului. Niciun consumator nu va intra în magazin dacă observă că ferestrele magazinului sunt prăfuite sau vitrina nu este amenajată frumos. Potrivit studiilor realizate, consumatorii își doresc să intre într-un magazin al cărui exterior este curat și îi invită să intre, creându-le o primă impresie bună.
Aspectul din interior este prioritar
Când un consumator intră în magazin, fie un el, fie o ea, își formează rapid o primă impresie bazată pe diferiți factori. Lumină, decor, muzică, produse expuse pe rafturi-toate joacă un rol important, la fel și ordinea și curățenia.
Consumatorii sunt mai predispuși din punct de vedere psihologic să facă o achiziție atunci când mediul magazinului reflectă emoția, anticiparea și „noutatea” potențialului lor de cumpărare.
Produsele așezate dezordornat pe rafturi, rafturile scorojite, rupte sau murdare, toate acestea contribuie la crearea unei imagine negative despre magazin, determinând consumatorii să-l părăsească și să-și facă cumpărăturile din altă parte.
Părăsirea magazinului de către clienți, determină automat scăderea vânzărilor. Niciun retailer nu-și dorește asta. Din acest motiv, este foarte important să găsească o soluție pentru a crea un magazin primitor. Iar soluția este una simplă și are legătură cu Rafturi Metalice de la A la Z.
Odată luată legătura cu echipa sa de experți, orice retailer poate intra în posesia unor rafturi metalice de cea mai bună calitate, create special să ajute proprietarii de magazine să-și amenajeze în mod cât mai eficient magazinul.
Gama variată de rafturi le permite retailerilor să-și aleagă rafturile în funcție de produsele pe care le comercializează. Aceștia pot alege rafturi metalice de mijloc care le permite să expună o cantitate dublă de marfă. Aceste rafturi numite și gondole contribuie la captarea atenției clienților și afișarea de produse într-un spațiu cât mai restrâns. Cu ajutorul lor retailerii pot schimba în mod pozitiv aspectul magazinului, prin ordonarea în mod corespunzător a produselor. Totodată, cu ajutorul lor pot direcționa consumatorii prin magazin fără a da impresia că vor să facă asta.
De asemenea, pot alege rafturi de legume-fructe pe care pot expune mereu fructe proaspete aproape de intrarea în magazin, unde pot fi zărite imediat de cei care pătrund în incinta sa. Iar oferta continuă cu rafturi de perete, frecvent folosite pentru expunerea și depozitarea de produse alimentare și nealimentare.
După cum se poate observa, Rafturi Metalice de la A la Z oferă o gamă variată de rafturi metalice care nu pot lipsi din niciun spațiu comercial, dacă se dorește să se creeze un magazin cu un aspect atrăgător, capabil să îi facă pe consumatori să cumpere și să contribuie la creșterea vânzărilor.