Cat de mult muncesti in fiecare zi a saptamanii ? Americanii irosesc aproximativ 1.8 trilioane de dolari prin pierderea productivitatii potrivit lui The Washington Post. Factorii din aceasta zona provin de la vicii, cum ar fi sa fii mahmur sau pur si simplu autentificarea ta pe Facebook.
Si in timp ce ai putea sau nu sa crezi acel numar, ar trebui sa admiti ca ar putea sa fie destul de usor sa devii distras la locul de munca. Iata cateva alte obiceiuri care ar putea sa-ti ucida productivitatea, dar si o modalitate de a le repara.
Colegi Zgomotosi
Un sondaj din 2013 realizat de catre Ask.fm a descoperit faptul ca, colegii zgomotosi sunt cea mai comun raportata problema in ceea ce priveste pierderea productivitatii.
Asa ca in loc sa fii distras de catre colegi, incearca sa evadezi singur pentru ceva timp sau spune-le acest lucru direct colegilor. Daca nici aceste metode nu te ajuta, spune-i Managerului care este problema.
Prea multe intalniri
Multi dintre noi ne petrecem zilele sarind de la o intalnire la alta, doar pentru a nu realiza nimic. Un sondaj realizat de catre Microsoft in anul 2008, a descoperit ca oamenii petrec 5.6 ore pe saptama in intalniri, cu 69 % din cei care au raspuns spunand ca acele intalniri nici macar nu au fost productive.
Ar trebui sa mergeti la intalniri doar foarte importante si cu acei clienti care merita. Pe langa acest lucru, folositi chat-ul sau alte servicii de mesaje pentru a comunica cu colegii.
Multitasking
Dupa cum am mai scris si intr-un articol anterior, ce se numeste “Distragerile ce ne fac sa gresim” , incercand sa faci mai multe lucruri de o data ar putea rezulta intr-o performanta slaba. Doar 2 % din populatie poate sa faca multitasking cu succes, potrivit unui studiu. Ca un rezultat, poti sa te simti foarte ametit.
In loc de acest lucru, scrie-ti sarcinile zilnice intr-o lista din agenda si urmeaza-le unul dupa altul in ordinea prioritatii, facand scurte pauze pentru a-ti recapata concentrarea.
Social Media
Acesta este motivul principal pentru care eu imi pierd concentrarea. Fara nici o surpriza, 44 % din Americani dau vina pe internet, fiindca ii distrag, cu 36 % din acestia dand vina pe Social Media.
Incearcati sa va abtineti sa intrati pe Facebook in timp ce munciti.