Advertorialele sunt anunturi care sunt plasate intr-un cadru editorial pe un site web in locul unei reclame platite. Cei care se ocupa cu advertoriale de vanzare, lasa impresia unor articole editoriale.
Termenul advertorial combina cuvintele de publicitate in articole editoriale. Un advertorial clasic combina aspectele unui produs de vanzare sau a unui serviciu cu prezentarea editoriala. De fapt este o combinatie intre publicitate si continutul scris intr-un articol. Pentru ca un advertorial sa vanda are nevoie sa fie plasat in primele pagini de pe motorul de cautare Google. Pentru a ajunge pe primele locuri in Google, un site are nevoie de serviciul de optimizare seo. In plus, advertorialele pot ajuta agentiile de publicitate sa atinga un nivel ridicat de relevanta pentru continut.
Cei care creeaza advertoriale de vanzare, ofera spatiu advertorial in contextul anumitor domenii, pentru a raspunde intereselor unui grup tinta. Serviciile de optimizare a motoarelor de cautare sunt furnizate de o agentie SEO, care dispune de infrastructura SEO. Promovarea in motorul de cautare iti permite sa atragi anumiti vizitatori din rezultatele motoarelor de cautare, cum ar fi Google, si sa obtii pozitii de top in clasament pentru anumite intrebari-cheie. De regula, cu cat pozitia site-ului este mai sus, cu atat mai mult, vizitatorii interesati il gasesc in motoarele de cautare. Serviciul de optimizare motoare de cautare pentru promovarea site-ului, implica aducerea site-ului la cerintele motoarelor de cautare, si astfel isi sporeste vizibilitatea.
O abordare integrata pentru rezolvarea problemelor clientilor
Marele avantaj al agentiei SEO, este posibilitatea de a oferi clientului servicii complete de publicitate contextuala, de optimizare motoare de cautare si de promovare a site-ului si de asemeni, le ofera advertoriale de vanzare. Intrucat publicitatea contextuala are un efect mai functional, este posibil, ca inainte de inceperea promovarii site-ului, sa evalueze conversia cuvintelor cheie din nucleul semantic si sa ajusteze recomandarile pentru optimizare si promovarea site-ului, tinand cont de analizele obtinute.
Agentia SEO nu lucreaza la un singur standard. Rezolva sarcinile fiecarui proiect in mod personal, elaboreaza propria strategie de promovare si abordeaza in mod flexibil conditiile de incheiere a contractelor.
Plan de promovare individual pentru fiecare
Destul de multi participanti la piata SEO, ofera diferite scheme financiare atractive pentru furnizarea de servicii de optimizare motoare de cautare pentru advertoriale de vanzare, si implicit, pentru promovarea site-ului, dar trebuie sa stii ca acesta este doar un joc de numere, iar motoarele de cautare, instrumentele si principiile de promovare sunt aceleasi pentru toata lumea. Abordarea este importanta. Pentru fiecare client, se dezvolta un plan individual de promovare bazat pe caracteristicile site-ului: platforma tehnica, continut informativ, varsta de domeniu si site, teme, indicatori de incredere, factori de comportament si alte atribute importante pentru motoarele de cautare.
Echipa agentiei SEO
Mecanismele pentru optimizare motoare de cautare sunt acum mult transformate in comparatie cu anii precedenti. Acest lucru a fost influentat de dezvoltarea pietei SEO ca serviciu, insa s-au dezvoltat noi algoritmi pentru motoarele de cautare si de dezvoltare in general. Agentia SEO urmareste indeaproape toate modificarile si aplica o abordare mai profunda, sistematica, bazata pe proiectele clientilor.