In ciuda unui scandal in derulare de hacking si o lansare ce a fost recent anulata si recent reprogramat, filmul The Interview atat de popular inca de dinainte de lansare a reusit sa stranga 15 milioane de dolari de la debutul sau online de Miercuri.
Numarul de vanzari ale filmului au fost dezvaluite intr-o declaratie oficiala lansata de Sony duminica. Se pare ca filmul The Interview a fost inchiriat si cumparat online de mai mult de 2 milioane de ori, potrivit unei declaratii de la Sony Pictures. Cheltuielile consumatorilor pe The Interview au fost de peste 15 milioane de dolari, o cifra foarte spectaculoasa.
Cu afisari destul de limitate in teatre, ingrijorarile de securitate ce au urmat, s-au bazat pe amenintari anterioare, Sony s-a bazat foarte mult pe distributia sa online prin canale cum este Xbox Video de la Microsoft, Google Play, YouTube si mai recent iTunes.
Strategia de a debuta un film online, ce a fost foarte mult evitata de studiourile majore in anii recenti ce este in favoarea concentrarii debutului in teatre pentru profituri initiale, pare sa fi avut efect pentru Sony Pictures, in ciuda cailor tumultoase pe care le-a luat studioul pentru a face aceasta decizie.
O declaratie de la Sony spune ca doar dupa 4 zile, filmul The Interview deja este primul film din toate timpurile Sony Pictures #1. Dupa atata lauda pe internet si atat de multe aventuri pe care le-a avut acest film, merita sa ma uit si eu la el cat de curand o sa am timp, fiindca am auzit foarte multe lucruri de lauda si in el joaca actori destul de renumiti. Aveti mai jos un trailer pentru a vedea cateva secvente din film.