Se pare ca Twitter face mai usor ca niciodata pentru micile afaceri sa-si faca reclama pe platforma sa. Compania a anuntat un nou mod de publicitate, „Quick Promote”, ieri. Acesta este o noua caracteristica de publicitate ce permite afacerilor sa promoveze tweet-urile direct din dashboard-ul lor de analytics.
Am aflat ca „Tweet-urile promovate”, ce sunt tweet-uri normale pe care advertiserii le platesc celor de la Twitter pentru a fi distribuite cu o audienta mult mai mare. Acestea au fost in peisajul twitter de ceva timp, insa noua caracteristica „Quick Promote” este realizata pentru a face procesul mult mai simplu si pentru a incuraja micile afaceri sa plateasca pentru serviciile sale de reclame.
Acum, cu noua caracteristica pentru publicitate, introdusa de cei de la Twitter, sa iti promovezi un Tweet nu necesita decat cateva clickuri si Tweet-ul tau este automat indreptat catre cei care au interese similare cu followerii tai, audienta care este cel mai probabil sa fie interesata de mesajul tau.
In timp ce Twitter incearca sa consolideze cresterea inceata a utilizatorilor sai si sa multumeasca in acelasi timp toti investitorii, compania experimenteaza o serie de noi modalitati pentru a atrage noi utilizatori, incluzand o noua caracteristica Instant Timeline. Actualizarea urmareste stirile Twitter prin care vor scoate la iveala tweet-urile promovate pe aplicatia Flipboard si website-ul Yahoo Japan, o miscare care pare sa intereseze investitorii.
Acum ca am vorbit despre miscarea celor de la Twitter, sa vedem cum functioneaza aceasta noua caracteristica. Iata cum functioneaza : se pare ca cei care detin o afacere trebuie sa aleaga un tweet din dashboard-ul lor de analytics, fiind recomandat sa se aleaga un tweet care are deja un nivel de angajament mare si apoi trebuie sa selecteze „promote this tweet to drive engagement”, in traducere „promoveaza acest tweet pentru a conduce angajamentul”. Dupa ce au facut acest pas, pot sa-si regleze un buget bazat pe cat de multi oameni vor sa implice cu acel tweet.
Dupa ce se intampla toate aceste lucruri, Twitter automat tinteste utilizatorii cu interes similar. Pe aceasta parte, cei de la Twitter spun ca utilizatorii ce vad tweet-uri promovate pe peretele lor, au cu 32 % mai multe sanse sa se implice cu acea companie.
Nu prea merge cu twitterul pe la noi, nu e atat de bine vazut…
Twitter-ul este o platforma in crestere si la noi, te asigur eu.