Cand vine vorba de magazinele alimentare, intotdeauna cele mai castigate vor fi cele care folosesc vitrine frigorifice, pentru a-si expune fie bauturile, fie alimentele congelate sau chiar inghetata.
Cum este posibil acest lucru? Raspunsul la aceasta intrebare este unul simplu: imaginea este prima care vinde, in orice domeniu de activitate! Si cel mai bun exemplu este cel al reclamelor de prezentare: conteaza unghiul din care sunt surprinse produsele, dar si prezentarea verbala si / sau audio (‘’produs excelent’’, ‘’ideal pentru orice situatie’’, ‘’perfect pentru vara’’) si asa mai departe.
Cum sa faci vanzari in magazin cu ajutorul vitrinelor frigorifice. Este posibil acest lucru?
Daca esti managerul unui lant de magazine, restaurante, hoteluri sau detii un chios de cartier, un pub sau o terasa, o idee geniala prin care poti sa iti cresti vanzarile o reprezinta vitrinele frigorifice cu geamuri transparente, deoarece in acest fel oamenii pot sa admire produsele toate, pana cand se vor hotari ce anume doresc sa cumpere / comande. Este recomandat sa lasi clientul sa reflecteze asupra deciziei, pentru ca in caz contrar se poate simti fortat sau ‘’reprezit’’ sa comande ceva si din graba poate sa aleaga altceva decat ceea ce isi dorea cu adevarat.
Sunt sau nu sunt avantajoase astfel de echipamente
O intrebare pe care multi care detin o afacere si-o adreseaza. Raspunsul este da, sunt si ele avantajoase, dar numai daca alegeti producatori de renume care va pot face discounturi substantiale, mai ales daca detine un PFA sau un SRL (facturile pe firme sunt de regula man avantajoase atunci cand se cumpara mai multe produse, in cantitati mai mari).
Vitrinele frigorifice expun esentialul, adica produsele pe care oamenii si le-ar putea dori. Iar faptul ca optati pentru modelele cu geamuri transparente cu siguranta reprezinta un mare avantaj pentru voi! Teoretic vorbind, nu exista afacere care sa se ocupe de comercializarea sau distribuirea de produse alimentare, care sa nu detina vitrine frigorifice! Ar fi imposibil acest lucru in ziua de azi! Alimentele, de regula sunt mult mai usor perisabile la temperaturi ridicate, fapt care ar duce la pierderi financiare uriase pentru cei care nu si-au dotat magazinul / magazinele cu vitrine frigorifice pentru depozitare (iar acesta este un risc pe care nici un producator / distribuitor nu si-l mai asuma).
Echipamentul de lucru este cel care face diferenta in orice afacere
Indiferent de domeniul in care activezi, intr-un final calitatea echipamentului de lucru este cel care face adevaratele diferente. Ele pot sa iti ofere rezultate peste asteptari sau pot sa aduca rezultate dezastruoase (depinde, asa cum s-a mentionat, de caz). Alegeti sa investiti in calitate ori de cate ori este nevoie in detrimentul cantitatii. Pe termen lung, aceste alegeri vor pune in balanta actiunile voastre si va vor oferi rezultate in functie de alegerile pe care le-ati facut. Chiar si cand vine vorba de echipamente frigorifice, sa nu coborati standardele mai jos! Chiar si ele joaca un rol important in societatea noastra, fie in afaceri, fie in viata de zi cu zi in locuintele personale ale oamenilor care detin astfel de echipamente.