Când vine vorba de afacerea ta online, cât de mul timp oferi marketing-ului offline?
Problema cu multe afaceri ce se bazează pe internet este că își iau foarte puțin timp pentru a lua în considerare beneficiile reclamelor din viața reală, de asemenea cea digitală sau virtuală.
O mulțime de bani sunt investiți în SEO (optimizare pentru motoarele de căutare), linkuri reciproce, reclame prin bannere, rețele sociale sau linkuri pe bloguri, și în timp ce toate acestea ajută, mulți oameni pierd un impact foarte mare pe care marketingul offline îl poate crea.
Deși formele de marketing care nu se bazează pe internet sunt de multe ori trecute cu vederea, pot avea un impact foarte mare și pot ajunge la audiența ta țintă extrem de eficient.
Există câteva beneficii specifice în folosirea reclamelor în viața reală sau promovările în afara internetului, iar acestea ar trebui luate în considerare cu atenție.
Rezultate rapide
Marketingul online necesită mult timp pentru a avea efect. Mai ales dacă vorbim de SEO, poate dura peste 6 luni pentru a observa rezultate reale și nu sunt rezultate garantate.
Reclamele prin bannere pot necesita și ele destul de mul timp până sunt observate, la fel ca și linkurile pe bloguri.
Cu toate acestea, marketingul offline are în multe cazuri sau cel puțin tinde să aibă un impact mult mai repede. Ce ar fi să cauți modele de flyere, să le printezi și să încerci altceva. Vizita la un parc auto, spre exemplu, și lăsarea unor flyere sub ștergătoarele mașinilor parcate acolo poate aduce rezultate instante.
Chiar dacă ai ca rată de răspuns doar 1%, există cel puțin 5 lead-uri de vânzări la doar câteva ore distanță de muncă. Această tehnică poate fi repetată în mai multe parcări de mașini și nu uita că aceasta este doar o tehnică de publicitate.
Reclamele în ziare ajung la mult mai mulți oameni, și într-un timp mult mai scurt, de asemenea și la un cost redus. Dacă un ziar local are o circulație de 50,000 de oameni, acel lead de vânzare de 1% ar putea să-ți aduca 500 de potențiali clienți.
Eficiență
Pentru majoritatea oamenilor, reclamele prin bannere nu oferă vreun beneficiu sau vreo utilitate, în timp ce un mouse pad sau un pix oferă. De ce să pierzi timp făcând bannere pentru clienți când presupunând că ai șansa să te vezi cu ei, ai putea să le oferi un obiect pe care îl vor folosi, păstra și care are pe el informațiile afacerii tale.
Este o strategie mult mai avantajoasă și folositoare dacă tipul tău de afacere necesită întâlnirea cu potențiali clienți decât să îi cauți în multe locații variate individual. Târguri, conferințe sau evenimente de genul se pot dovedi valoroase dacă ai un obiect personalizat la tine.
Cu o gândire atentă, strategiile de marketing offline oferă o multitudine de modalități să îți sprijini promovarea afacerii tale online. Și deși unele dintre aceste metode costă bani, sunt de multe ori mult mai eficiente pe termen lung, în special dacă luăm în considerare timpul în care aștepți să aibă impact campaniile tale de SEO.